Blir inte alltid...

... som man tänkt sig!!!

Inkallningn sket sig igår...
Jag måste träna mer på ingångar innan jag kan sätta ihop hela momentet.

Vi åkte till Storbäcken igår, det var födelsedagskalas!
Potatis och purjolöks soppa och massa goda chokladtårtor till efterrätt.
Vi hade även möjligheten att miljöträna en bussig mopsvalp.

   
Brynolf ca. 11 veckor, så ful att han blir lite söt...

Brynolf är supersocial och mycket busig, jag var lite trädd att pojkarna skulle vara för hårdhänt med denna lilla varelse, med de såg ut att fixa leken himla bra.
Kan ju bero på att grabbarna är hundvana.
Efter ca två timmars bus tog batterierna slut på unge herr Brynolf!

  



Han ser inte ut som en hund!!!

När vi kom hem var Flex och Yenna som tokiga i våra kläder, Yenna slickade byxorna där Brynolf hade legat.
Nästa gång vi träffas måste vi låta hundarna ses, det blir också spännande.



Den enda som inte alls gillar alla byrackor som dras till Storbäcken är kissen, men till och med han har börjat vänja sig vid dessa odjur =).

Är det någon som vet när Victorias program skulle börja på tv och vilken kanal var det???
Jag har sett reklam att det ska börja men inte på vilken kanal eller vilken tid det ska vara, förvirrad som få det är jag det =).

Nu ska här kokas kaffe för Camilla och Carina kommer på besök, trevligt trevligt....

//Linda


Kommentarer
Postat av: Czy

Har inte varit inne på tag och så vips har du hunnit med tre inlägg!! Välkommen tillbaka.

Vilken fulsöt liten valp =)

2010-01-21 @ 09:44:39
Postat av: Catherine

Men guuuuu så söt! Vill äta upp! ;-)

2010-01-22 @ 08:57:07
URL: http://vavade.blogg.se/
Postat av: Petra

Jooo alltså han var så ful så han blev söt.

2010-01-24 @ 17:17:18
Postat av: Sara Andersson

Hejs svejs! Min första tanke var att jag kommit till fel blogg när det handlade om mops, min andra tanke var "har hon verkligen köpte en mops!" Tur att jag läste vidare och förstod hur det verkligen låg till. Hoppas att allt är bra med er.

Kram

2010-01-26 @ 20:27:07
URL: http://www.clics.se
Postat av: Linda

Näää Sara, gud bervare mig inte en mops inte...

men varför inte en liten söt Havannes?! =)

2010-02-09 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0