Kylan knäcker mig...

Varje morgon denna vecka jag har vaknat har termometern visat vid -30 grader...
Henrik och jag har samåkt varje morgon för att inte behöva plåga sönder båda bilarna, sen har man bara kunnat vara inne, först på jobbet och sen hemma.
Och inte har jag fått storstädat eller något annat nyttigt här hemma, nää då bara klagat över kylan.

På onsdag trotsade jag vädergudarna och klädde på och gick på en timmes promenad med hundarn, Yenna lyft lite på tassarna i början... 
Jag har försökt kört lite klicker i köket på kvällarna och det går ganska bra.
Jag ska prova på att klossträna hundarna för att komma tillrätta med bakdelskontrollen.
Yenna är så träningvillig och det är roligt att se.
Hon blir två år om en vecka, men jag tror att hon är ca 8 månader, jag kan inte förstå hur fort tiden gått??!

Vi har en så där härlig helg då alla är lediga, så jag hoppas på varmare väder så vi kan köra skoter i helgen, Henrik köpte sig en begagnad förra söndagen som han inte riktigt fått provköra ännu.
Så nu slipper jag sitta i skoterpulkan =)...

Trevlig helg på er allihopa!!!

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Catherine

Jag håller med... Nu börjar man verkligen kunna det här med kyla! =S

Men, helgen ska väl inte bli alltför bister!

Ha det gott!



2010-02-26 @ 11:23:47
URL: http://vavade.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tycker du passar i pulkan :)

2010-02-26 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0