Yippie....

Där satt teorin i jägarexamen!!!

Jag trodde seriöst inte att jag skulle fixa den, men det gjorde jag.
Lite på gränsen låg jag, 7 fel av 70, två av felen var riktiga slarvfel (man får inte ha mer än tio fel)
Känner mig så lättad!
Nu jävlar ska jag träna skytte, oj så roligt att testa skjuta på lerduvor...

Föreläsningen om jakthundar hann jag också med ikväll, provet tog ju "bara" 40 minuter så då missade jag bara ca 20 - 30 minuter av hundföreläsningen.
Snacka om att vara med =).
Han som höll i föreläsningen hade ett förtag inom hunderiet, Hundskolan Vision, tror jag förtaget heter.
Den bra föreläsare som använde sig mycket av sitt kroppspråk.

Frida har varit hos tandläkaren och dragit ut två mjölktänder, hon har dåligt med plats i överkäken.
När allt var klart och hon fick med sig "tussar" att ha i munnen, frågade jag tandläkaren och sköterskan om det var sprit på tussarna????
Min tanke var att sprit är ju bakteriedödande, sen tänkte jag inte riktigt på att man inte får ge sprit till minderåriga =).
Krastapopolis!!!
Drogföreläsning igår med poliser om att langa och dagen efter ska jag ha tandläkaren att ge den 9-åriga dottern sprit
oj, så fel det kan bli, tandteamet måste ju trott att jag var galen....

Godnatt och sovgott!
//LInda

Kommentarer
Postat av: Sussie

GRATTIS Linda! Vad bra du är. Jag måste oxå ta tag i skyttedelen..... En fundering kring klickerträning som jag kommit på är att man faktiskt inte behöver belöna med godis varje gång. Jag har börjat variera med allt möjligt från kamp till bolllek till godisjakt och det har gett bättre resultat för mina. Ombyte förnöjer säger de glatt...men det är lätt att bara fastna i klick-godis, klick-godis

2009-05-06 @ 08:25:46
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: Catherine



GRATTIS!!!

Jag hade ju hunnit höra på Öppis!

2009-05-06 @ 14:46:48
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena Kaati Nilsson

Stort grattis till teorin!!!! Nu är det bara att skjuta på.. Kom och träna på söndag på skyttesimulatorn som vi har på Folkets Hus mellan kl 16-20 Vi har ju en massa annat roligt också =)

Mvh Anna-Lena

2009-05-06 @ 22:35:33
URL: http://www.varggarden.se
Postat av: Anonym

Grattis! visst känns de skönt när man klarat som om en sten föll från hjärtat. Lerduvor var ju de roligaste av allt tror inte jag har tränat lerduve skytte sen jag tog examen, fy mig. Ha de bra

2009-05-07 @ 10:35:42
Postat av: Jenny

Förlåt glömde skriva under inlägget ovan

2009-05-07 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0