Saker som...

... gör mig glad idag:



Äntligen har jag fått tummen ur r_ven och putsat alla fönster på nedervåningen, gardinerna jag satt upp är mina favorit gardiner inhandlat på ellos samma år vi flyttade in i huset 2004.



Min underbart snälla svärmor, för snäll för sitt eget bästa, var till Haparanda igår och titta vad hon hade med hem till mig, precis vad jag behövde =D.
Men få se hur det blir med Tobaksplantorna, de ser inte fina ut, Petuniorna däremot ser ut att ta sig ganska bra. 



En "´tavla" för mina rosetter, såg denna konstruktion hos Maria Engström för flera veckor sedan och äntligen har jag fått upp den och fyllt den med massa utställningsrosetter, glädjen över Yennas första cert finns också med på denna bild.



All motion börjar ränta av lite och äntligen känner jag att det börjar hända grejer, byxor och tröjor är inte lika snäva nu som tidigare, *linda like*....



Trötta hundar, har varit på över en timmes promenad efter Räktjärvsvägen med Carina och Wilma (fotot är från jaktträningen i Jock, men de är lite trötta idag).
Hundarna har sprungit, nosat, lekt, badat och pissat hela tiden....


//Linda.

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul uppdatering. Bilder berättar. =)

2009-05-20 @ 06:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0