Härliga sommar...

Snart kommer du till oss här i norr...



Flex och Yenna på Brännaberget, vattnet där bak är Djupträsket.

Min och hundarnas första Brännabergstur, men jag fuskade en aning och tog bilen till "fest-platsen" men vi var ändå ute ca en timme.
Det finns två vindskydd uppe på berget som jag brukar sitta vid och låta kroppen fyllas av enegi.
Det händer allt för ofta att jag glömmer bort vilken fantastisk natur jag har tillgång till, bara ett stenkast bort!


Mina älsklingar <3......

Flex hittade sig ett gyttjehål som han rullade runt i, simsallabim hade han blivit en jätte mysig hund...
Han höll sig på relativt bar avständ, drog ett par rundor så att jag var tvungen att ropa tillbaka/fast honom.
Yenna är lite feg, som tur är ,så hon vill inte gå långt från mig. 

Killen bor i garaget nu för tiden (jag har ju inte kastat ut honom), hans raggar-tarm börjar göra sig påmind, så han skruvar för brinnande livet, besiktingen är i slutet av maj och än finns det tydligen mycket kvar att göra.

Trevlig kväll.
//Linda.

Kommentarer
Postat av: Czy

Raggartarmen suger hemma hos oss med. Karln vill sååå ha en bil att fixa med. Lutar åt en 50-talare.

Härliga bilder på vovvarna - visst har vi väl en vacker natur. Något som man ibland glömmer bort att uppskatta

2009-05-13 @ 08:28:34
Postat av: Linda

Jag har blivit brädad av en biljävul =)...

hennes namn är Cadillac och hon är lite äldre än H en 50-taggare, han gillar mogna kvunnor =)....

//Linda

2009-05-13 @ 10:20:51
URL: http://flexis.77blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0