Cykelpremiär...

med Yenna och hon skötte sig ganska bra.
Hon blev lite ivrig och ville komma över i galopp ganska ofta.
Då var det bara att sakta ner farten och börja om. 
Flex skötte sig exemplariskt, höll ögonkontakt med mig på cykeln och höll ett perfekt tempo och klarade av tempoväxlingarna galant.

Som om inte det var nog med två hundar och en virrig Frida tog jag H's cykel, utan fotbroms.
Det höll på att sluta i katastrof, men vi fixade det...
Tanken var att cykla "runt" Vännes till Nybyn och hem till Norra, men Frida och jag fick vända efter skogsvägen, det var alldeles för blött och cykeldäcken sjönk ner i leran ingen hit med andra ord.

Denna vecka har vait så där stressig som vissa veckor kan vara, uppbokad och dubbelbokad från fredag förra veckan och det har varit lite tungt, men nu är veckan över och nu ska jag bara ta det lungt nästa vecka och sen är det inte många dagar kvar till min och döttrarnas semestertripp till Bulgarien...

"Mina barn och andras ungar".....

//Linda

Kommentarer
Postat av: Catherine

Men Linda...

Blev du så inspirerad av Öppis-personalen???

HAHAHA

Så du måste härmas o försöka fixa ett eget benbrott i handen! ;-)

2009-05-09 @ 20:18:45
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Linda

Inspirerad till max av Carina på Öppis =) men inget benbrott för mig inte...

2009-05-10 @ 16:23:01
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0