Sportfåne...

Nummer ett har jag förvandlas till =).
Från fredag har jag kört träning alla dagar utom lördag, Spinning, Skidor, Step up.
Allt börjar på bokstaven S, lite roligt.

Stepen idag var rolig, jag är slut i kroppen.
90 minuters flåsande, men mycket hälsosamt för kroppen...
Avslutades med 20 minuter core.

Flex och Yenna har fått träna sig på passivitet, speciellt i samband med pulkåkning och då gäller det Flex.
Han vill till att jaga pulkan och barnen och det är ju inte bra!
Det gick bra från början, jag körde med lugna signaler, men med stjärtlappen blev det lite svårt för honom, då började jag med korta kontaktövningar och godis som belöning.
Men vi bröt då han satt tyst och stilla, ville sluta då det var bra och positivt...

Smoothies!!!
Godnatt....

//Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

Värsta sportnörden Linda Eriksson :)

De är bra!

2009-03-24 @ 23:10:53
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Ullis

Grattis till Yennas HD!!!!

Du är så jäkla duktig, en riktig sportis!! Prommar varje morgon 0545-0700 om du vill med?

Må bäst!

Kram/grannen

2009-03-25 @ 07:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0