Penning galen!?

Kan man säga att jag är just nu =)
(för er äldre läsare, tänkte jag skriva penninga***, men hejdade mig)

Då jag hämtade grabbarna från dagis tipsade en av fröknarna mig att "Larsons" hade 50% rea på snowboard och slalomskidor.
Matilda har ju börjat åka bräda i år, jag har varit inne på blocket och kollat efter någon begangnad, men inte hittat något.
Nu fick vi en ny "stuf-bräda" med skor och bindning för ca 1800 kronor, inte illa pinkat!!!
Denna present till henne är för att hon är så snäll och ställer upp att passa sina småsyskon, en liten morot för att fortsätta.
Sen var önskan från en sliten mamma att hon ska sköta sig i skolan och inte vara så uppkäftig mot någon...
Jag vill ha ett vårdat språk hos mina barn, men det ser ut att vara si så där med det =(.

Frida är lite för liten för en bräda tycker jag, så hon får komma på något annat hon vill ha som tack för att hon finns och hjälper till här hemma...

Så det är ju inte konstigt att jag måste ta extra pass på jobbet för att ha råd att hålla detta skepp flytande =)...

Inga planer för helgen är spikade, så vi håller det lite öppet, kanske Leos och Piteåbesök, vi får se...
Skulle vara trevligt om vi tog oss iväg.

Nu är det dax för det återkommande bråket och få Matilda i säng!!!

Godnatt på er gott folk!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0