Löptik =(...

Nu har hon anlänt hem till gården och det är ju förskräckligt trevligt för vi har saknat henne någon kopiöst.
Det stooora problemet är Flex, han är ju dödskär i denna väldoftande Donna som är inne på sin tredje dag i löpet.
Jag känner att jag bara vill skjuta Flex på stående fot, det enda han har gjort sen promenad- och spring turen med Petra och Phira är att pip-gnälla och tror han att det är nära ett påsättande låter han lite som en tjäderhöna, liksom kurrar....

Det värsta läte en hund har, enligt mig, är detta pipande, det får mig att nästan flippa ur.
Jag hade ju räknat med mamma som hundvakt, men nu är Petter så allergisk att Flex inte kan vara där, hur ska jag nu göra?! Nåja, hon är ju inte i höglöpet än så det lär ju bara bli värre...
(Jag behöver väl inte nämna att kulorna hänger liiite löst?!)
Denna natt har vi löst så att Matilda, Frida och Yenna sover i husvagnen.

Få se om Yenna blir skendräktig efter detta löp, det förra löpet passerade nästan utan att vi märkte att hon löpte, lite blod och mattare päls.

Jag har precis varit och hämtat Matilda från IP, de har haft bortamatch mot Haparanda, vinst med 3-1 och det sista målet gjorde Matilda =D, så synd att jag missade det, men det kommer väl fler mål hoppas jag!!!

Nää nu väntar en godisskål i tv-rummet, Matilda har varit på Candyworld...

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter fullt upp med löpande hund och tokig vill-ha hund. Blir nog ett bra firande med husvagn och två stopp på vägen. =)

2009-06-17 @ 07:29:40
Postat av: Czy

Grattis till Matilda! Härligt att få göra mål!

2009-06-17 @ 07:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0