Lappberget...

Tredje kvällen i rad som jag tillbringat  i motionsspåret på Lappberget, dagens runda blev löpning bakom Lappberget - Halljärv.
För första gången kände jag att det gick något-så-när lätt, orkade hela rundan utan blodsmak i munnen =D.
Söndag och måndag gick jag femman längst "asvaltspåret".
Mitt nya motto är: "ju mer jag rör mig ,ju mer får/kan jag äta" =D....

Tankarna idag på Halljärv var om man förbränner med fett om man promenerar 5 kilometer i ca 50 minuter eller springer 5 kilometer i lite drygt 30 minuter???
Sen hann jag ju inbilla mig lite om björnar också.

Idag har mina syskon (inte Johan för han jobbar) mamma och pappa varit här på middag.
Det blev premiär grillning på ny-grillen från Larsons järn.

//Linda.


Kommentarer
Postat av: Anna-lena

Jisses.. Man blir svettig bara av att läsa om motionsrundorna ;) Du e duktig du.. =)

2009-06-24 @ 10:49:25
URL: http://varggarden.se
Postat av: Anonym

Jag håller me om ditt motto... typ, men jag kör på att bara äta...hehe

2009-06-24 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0