Flex <3...

Han är en ynklig krake just nu, men det är nog mest hans manlighet som fått sig en ordentlig törn.
Jag tror Henrik sympati sörjer med Flex.
  
Operation gick bra och han vaknade fort upp efter operationen och har vandrat en del sedan igår.
Han var så rolig då han var instängd i buren vi har i utbyggnadshallen så jag har tagit in den stora utställningsburen och satt den i köket, här håller han sig ganska lugn.

Han åt kvällsmålet mat igårkväll, jag hade blött upp det en del så att han ska få i sig vätska.
Igår gav jag ingen smärtlindring, eftersom han fått en "dona-laddning" av veterinären, som var Anna-Maria, men nu på eftermiddagen ska jag ge honom en tablett, Rimadyl 50 mg,  jag tror hundarna behöver smärtlindring på samma sätt som vi människor.

Själv känner jag att det var rätt sak att göra, nu hoppas jag bara att det ska läka ihop som det ska.

//Linda.



Kommentarer
Postat av: Petra

Överkalix brukshundklubb

inbjuder till

Inofficiell utställning

för alla raser!



Lördag 5 september



Plats:



Överkalix brukshundklubb

Insläpp 7:30-9:00

Bedömningen börjar 9:00



Klasser:



valp 4-9 månader

vuxen 9 månader och uppåt



Domare: Kitty Holm



Anmälningsavgift:



Valpklass 150 kr

Vuxenklass 170 kr







Sista anm. och betaldag: 15 augusti

Insättes på Pg. 8345517-0



OBS BINDANDE ANMÄLAN!



Anmäl via mail:

[email protected]

telefon: Mia 0738100616



Vid anmälan ange:

-hundens registrerade namn

-reg nr

-klass

-ras

-född

-kön

-ägare & adress



Välkommen!



2009-07-08 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0