196 dagar kvar...

Tills det är Tjejmilen.
Jag ligger i hårdträning =).
Nää, inte riktigt ännu har jag börjat med någon hårdträning, men givetvis är målet att jogga/springa denna mil.
Flygresan är bokad och betald ( eller som Patrik skulle ha sagt, "klart och betart") utan avbeställningsskydd, ingen återvändo alltså...

Yogapass nummer 2 och det var lite tyngre denna gång tyckte jag.
Blev lite yr i bollen och fick en del skakningar i benen, men det är då de ger resultat =)...
Min kära vän Carolina följde med den här gången och jag hoppas att hon hänger med nästa gång också.

Matilda, Oscar, Flex, Yenna och jag har varit på en promenad på älven i vårsolens sken.
Flex drog Oscar på bobben, Matilda önskade att hon var liten igen och fick åka bobb istället för att måsta gå.
Stackars Oscar höll på att frysa ihjäl där bak på bobben så vi fick vända då vi gått ca 300 meter efter isen, kanske en lagom tur trots allt...
Hundarna var nöjda och Matilda lagomt grining, Oscar grät av köld innan vi var hemma och mitt tålamod var utraderat.
Det är ju roligt nästan jämnt =)....

Termometern visar nu på -16.8 så jag hoppas på en skidtur på Lappberget imorgon, kanske femman?

Nu ska jag i duschen innan jag tar mig en kopp te i soffan och ser det sista av Beck-filmen.

Men var är alla kommentarer?
Jag saknar dem allihopa!!!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Catherine just nu på NSD.SE

håller med... var är alla kommentarer! ;-)



Men, här kommer en från mig! =D

Jag blir liten sugen på att testa yoga!

Men, se springa tjejmilen... där går nog min gräns!

För, det är faktist DU som inspirerat mig att börja med spinningen!!!

Jag blev så himla imponerad då jag läste om dina spinningpass (Hur orkar hon? Hur hinner hon?) sen dess har tanken legat o grott hos mig...

tills jag nu fick tummen ur!

TACK LINDA!!!

Postat av: Crazy

En liten kommentar från mig då =)

Hade två gossar på skotern igår som körde och körde, när de väl kom in ser jag att den minsta är alldeles vit på kinden. "Har du inte frysit?" "Jo", det hade han men inte slutat köra för det. Tänk att det ska vara så roligt att köra morbrors racerskoter...

Har Frida slutat med fotbollen? Hörde det av en mamma igår...

2009-02-16 @ 08:33:40
Postat av: Linda "her self"

Cattie

Kom på yogan, den är också bra, man får ett behagligt lugn i kroppen och den stress man haft under veckan rinner ur en =)...

Rekommenderar det varmt.

Roligt att jag inspirerat dig till spinning för du fick mig att hoppa på jägarexamen...



Crazy.

Frida har tagit ett upphåll med fotbollen,jag tror hon slutade för att hon kände att hon inte var på samma nivå som de andra i laget.

//Linda

2009-02-16 @ 08:45:03
Postat av: Catherine

Stress???

Vad är det??? AHHHAAAHAAAAHAAAAAA!!!

(ett vansinnesskratt som säkert hördes till "norra"!)

Jag ska verkligen testa Yogan, fast, den 1/3 ska jag ränna runt med Dino på älghundsutställningen!

Det ska bli skitkul... så då hinner jag säkert inte.

Men, det blir!

Och, kul att jag inspirerade dig! =D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0