Äntligen...

...är vitt på marken!!!
Denna lediga dag har vi tagit fram "bobben" och två lite oaktiverade spaniel fick vara hästkrafterna =).
Vi tog en liten promenad med terrängkörning och hundarna fick jobba på ganska bra.
Oscar och Lucas njöt till fullo medans hundarna fick små kämpa.
Nu ligger två spaniels på kökssoffan och den mindre (yenna) snarkar högt =).

... är min arbetsvecka slut.
På grund av övergång till det nya schemat så fick jag sex dagar efter varandra med fem morgonturer, onsdag var jag himla trött och humöret i botten. Retade mig på allt både på jobbet och hemma.
Men jag har ju lovat mig själv att tänka först och tala sen, så det kom inte så mycket gnäll från mig iallafall, torsdagen gick lättare och nu är jag ju ledig till måndag kl 21:00 och blir bjuden på jullunch av jobbet på Grand Artic hotell, mycket trevligt och gott!!!

... är det fredag och helg, familjen får vara tillsammans och vi har inga aktiviteter inplanerade, förutom julbak.

Ha det gott allihopa och på återseende!!!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0