Nu är Linda glad!!!

Har varit i Lappberget en timme och åkt 8 km skidor...
Massa dålig energi åkte av mig där i spåret efter trean, helt ljuvligt!!!

Kanske ni har märkt att jag är en känslomänniska, är det dåligt är allt åt fanders, men för det mesta är allt bra =).
Har bara lite down perioder ibland.

Ser på Pernilla Wahlgren (Berg flyttar in), oj hon är ju singel igen?!
Hon verkar också  vara en känslomänniska, mycket skratt och många tårar...
Åhhhh, vilket hus hon har!!!

Imorgon blir det Jock och skidåkning i den djupa skogen, mer posivitet till mig.

"Hemma på vår gata hemma i stan, där bor det en tant och hon har sålt alla sina barn för 25 öre styck och det tycker hon är braaaaaaaaaaaaa"......
(eller hur mamma?!)  

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du är hurtig du, jag var då lat å nöjde mig med femman igår. Men sen tog jag och Hampus en promenix och då fick vi träna hundmöte med en samojed, de var skoj! Ha en bra helg.

2009-04-04 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0