Vardagen...

Nu känns det att semestrar och sommarlov är slut, till och med öppis har dragit igång med en ny termin.
Två nya "fröknar" har börjat och Anna har börjat studera, så henne kommer vi inte se till så mycket.

Igår var jag på massage på "Vinden" och det var så skönt, men jag blev hemskt konstig i huvudet efteråt, som bakfull?!
Fick ta mig en panodil och massa vatten innan det gav med sig, idag känner jag mig lite stel i nacken.
Kanske det är dax att börja ta hand om sig själv och sin kropp.

I köket är det lite små fix kvar, ett fönster som saknas och kakel ska upp...
Nää utan det jag menar är lister och så hade jag tänkt måla en hylla från ikea som jag köpte då vi flytta in i huset, men har inte satt upp den ännu.
Såg i en inredningstidning en liknande hylla som de hade i ett lantkök, det var så snyggt.

Dator nummer två, den bärbara, har också gett upp.
Kan någon förklara för mig hur man ska klara sig utan alla j_vla virus???
Vi har brandvägg, virusskydd och allt skit man ska ha, vad är det för idioter som sprider virus med flit?!

Tränade ställande under gång med Flex här på gatan igår.
Det gick ganska bra, jag kommenderar "stanna" och ger handtecken, då stannar han och står hela tiden jag går ifrån och kommer tillbaka, sätter sig då jag säger sitt.
Men ger jag inte handtecken så får vi ett mycket sent ställande eller inget ställande alls.
Ska fortsätta med ställandet idag också.

Nää nu börjar klockan närma sig nio och vi ska på öppis idag med.

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0