Tidigt farsdagsfirande...

Idag har vi varit i Jock och firat vår far.
Det var så trevligt att vara alla tillsammans, jag älskar verkligen min stora familj!!!
Så himla roligt att träffas då och då i Jock på älgköttsmiddag.
Tyvärr blir det lite mer sällan nu efter som att pappa, Johan och Mattias jobbar i Gällivare, mamma och Sara jobbar heltid, Petter går sista året i Övertorneå, jag jobbar lite och "ränner" massor =)...
Det kan vara svårt att få allt att gå ihop ibland.


Lucas 1år och ca två månader.

Lucas är som en duracell-kanin utan stoppknapp.
Han går an hela sin vakna tid så jag kan inte fatta hur han orkar.
För det mesta är han glad, men då tröttheten kommer så blir han ganska gnällig.
De flesta som träffar honom tycker han är ett stort charmtroll, eller en liten Eniro-dvärg =)
Och han är hemskt charmig, men gossen ger båda mamma och pappa gråa hår med den energi han har...

Memea imorgon, spännande!!!

Nu ska jag dra ner rullgardinen och gå till kojs.

Godnatt gott folk!!!

//Linda 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej grannen!

Ha en superdag imorgon, lär dig massor som du kan lära mig sen ;).

Må bäst/kram/ullis

2008-11-08 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0