Nu kommer....

Lördag 19 januari.

Snön....
Det har bara vräkt ner sen i torsdags, äntligen har vi vitt överallt....
Slalom och skoter kan plockas fram som det ser ut nu iallafall.

Förkylningen för Lucas håller i ännu, besökte vårdcentralen på jourtid idag, men det var bara att konstatera att det är ett virus, inget att göra med andra ord, och 250 kronor kostade det...snyft....
Jag är supernojjig när mina barn är sjuka, de kan ju vara RS-virus eller till och med leukemi de har.
Gissa om det är jobbigt att inbilla sig om alla sjukdommar som finns i deras små kroppar?!
Själv snorar jag på ännu, men det är inte så farligt.

Brukshundklubben har styrelsemöte imorgon, vi ska gå igenom saker som ska tas upp på årsmötet, det är så skönt för jag är färdig med allt som jag tog på mig att göra.
Sen kl. 20:00 har vi lydnadsträning i Vännes, skönt att komma sig bort några timmar från hemmet...

Trevlig helg Gott folk!!!
.:Linda:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0