Måndagmorgon...

Måndag 14 januari.

image21
Flex på snöskoj...

Igår var vi på en långpromenad i djupsnön, jag trodde att jag skulle dööö.
Det var bara att ploga sig fram, alldeles svettig blev jag.
Flex storm trivs i snön, han kör ner huvudet i snön och bara racar fram.
Klockan 20:00 var det dax för inomhusträning i Vännes, Flex började tjuta då vi svängde ner till ridhuset.
Även denna gång var det super roligt.
Vi tränade läggande u gång, och fick in ett ganska snabbt läggande, damp-anfallen var något bättre, trots att minst en tik var i höplöpet.
Inkallningen satt mycket bra, vi tränar ju även positioner och det märks i inkallningen, tempot har alltid varit bra för Flex.
Platsliggningen utan problem, har ju haft problem med att Flex vill sätta sig innan jag komenderar honom, det gäller på allt, platsliggning, ställande, läggande, m.m.

Eftersom att det är i ett ridhus så blev Flex ganska skitig, så dagen slutade med ett välbehövligt bad, till Flex förskräckelse...

Nu har äntligen öppis startat efter juluppehållet.
Oscar tycker det är så roligt där, han leker och stormar med alla andra barnen, vare sig de vill att han ska vara med eller inte =).
Idag var det baka och leka med käpphästarna som stod på favvolistan.

Kallt har vi hafr idag, -20 grader, brrrrrr.

Nää nu ska jag göra mig färdig för spinningen.
Fredag till söndag hade jag fasanfullt ont i kroppen, pumpingen tog enormt, hoppas att jag inte får lika ont
imorgon.

Tack å Hej....
.:Linda:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0