Hjälp....

Torsdag 17 januari.

Jag har varit ganska nonchalant ang klimatförändringar, men nu börjar jag bli riktigt rädd...
Det regnar och det är mitten av januari, i vanliga fall (eller som det var förr) ska vi ha -30 grader och bäva att sticka ut näsan utanför ytterdörren., rädd att förfrysa näsan.
Nu får vi vara rädd att halka och bryta benen om vi går ut.
Fyyy tusan...

Igår var vi bjudna på middag hos mamma och pappa, älgfilé och potatisgratäng m. grönsallad, bara så där mitt i veckan. Vardagslyx kallas det för =).
Vi hann med att trotsa det dåliga vädret och gick ut på skolgården och lät hundarn rusa av sig, det var välbehövligt.
Tyvärr fatnade det massor av snö i Flex päls, men vi torkade av honom och satte på hans fina täcke...
snygg eller?!

Lillprinsen, Lucas, har blivit ganska förkyld.
Han hostar och kraxar, det låter ut som om han är hes.
Tyvärr har förkyldningen medfört att vi slutat med smakportionerna, det är så tjorvigt, mycket lättare att amma, men det kan vi ju inte göra hela hans liv =)  måste ta tag i det då han blir frisk...
Som tur är sover han ganka bra just nu, somnar vid 22:00 då han äter, läggs ner i sin säng och sover där ca två-tre timmar sen tar jag över honom till storsängen och han äter ca två ggr/natt.
Helt okay.

Ikväll är det dax för pumpingpass nr 2, jag gruvar mig redan för träningsvärken som kommer på fredagkväll.
Efter spinningpasset och "coren" har jag inte haft allt för ont, bara lite i magen.
Min kropp är nog lite i chock, träna tre gånger under en vecka, det var länge sen sist =)...
Men nu j_vla är vi igång igen!!!

Var inne på tradera, men fyndande inte något.
Passade även på att gå in på hm;s hemsida och där fyndade jag massor på deras outlet-sida.
Tröjor till Oscar, han har bytt storlek så det behövs nya kläder till honom, det känns så bra då man fyndar på rea.

Nää det var väl allt från oss, ha det bäst alla där ute.
.:Linda:.

Kommentarer
Postat av: Catherine

Snöklumpar i tassar o fanor är inte kul!!!
Har du testat: VACKER TASS?
Har köpt en flaska men inte hunnit testa ännu... har hört gott om produkten! =) Finns på haromi.se
Blir lite avis... jag vill också hinna träna!!!
Vad duktig du är!
=D

2008-01-19 @ 00:30:43
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0