Helg igen?!...

Fredag den 15 februari.

Igår var det alla hjärtans dag, som om det undkommit någon?!
Min tanke var att bojkotta den totalt, men så var jag till min vän, AnnaLena, som var så himla hjärtlig av sig.
Bjöd på vaniljhjärtan och köpt blommor till "killen och presenter till gossarna.
Jag blev akut smittad av hennes hjärtlighet och åkte till konsum och inhandlade ungerfär samma presenter till mina älsklingar som hon införskaffat till sina.
Och här hemma blev alla så glada, så det var ju bara att konstatera att det var värt det...

Sen var det bodypump m bastu och apelsin följt av en kvällspromenad med Flex.
Sen Tack och Godnatt....

Idag har vi haft strålande väder så det blev äntligen en lååångpromenad med lösa hundar efter byträskvägen.
Flex njöt av fulla drag, prinsen...
Lunch hemma hos Carina och massa svammel blev det.

Nu ikväll ska flickorna på disco, hujeda mig...
Annars ska vi bara ta det lungt och sikta in oss på slalomåkning i Dundret på sönadg och det ska bli sååå himla skoj...

Over and Out
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0