Lucas 1 år...

men det var ju förra fredag...
Han firade "sin dag" på en blåsig forbollsplan med jordgubbar och glass på kvällen.
Kan det bero på att han är nummer fyra, eller??
Hans födelsedag passerade förbi ganska osynligt, men i våra hjärtan tar han en stor plats...

Flickorna valde presenten som blev ett tåg, men vid öppninga av denna klev storebror in, och skulle ha den...
Det kan inte vara roligt att vara lillebror, tur att han har sina systrar som gärna sätter Oscar på plats.
På måndag kom kompisarna Linus, Joel och Erik förbi med varsinn present, pussel från Linus och Joel och roliga badklossar från Erik.

.....
kl har hunnit bli 19:16 och hundarna är badade och fönade.
Vi har till och med hunnit med att ringträna dem på mamma och pappas gräsmatta.
Men jag kan inte säga att jag tror att det blir någon topp placering imorgon, men jag ska göra mitt bästa...
Nu ska jag göra matsäcken och packa bilen med stolar, bur, "style-lådan" och det lånade tältet sen väntar sängen för vi ska vara iväg kl 05:00....

Hörde att det varit värsta åskvädert inatt, men det har då passerat mig omärkt jag har sovit som en stock =).
Jag har dock tyckt att Lucas tjorvat inatt .

Återkommer med uppdatering imorgon med resultat.
Håller tummarna för er andra som åker till Boden imorgon och ställer!!!

//Linda.

 

Kommentarer
Postat av: Catherine

Håller tummarna! =D

2008-08-09 @ 10:57:17
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Catherine... igen...

och så klart...

GRATTIS till ettåringen!

2008-08-09 @ 10:57:59
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0