Lucia... (igår)

Fredag 14 december.
                                                         
Välkommen till min sida om Lucia!


Tänk vad tiden går, bara tio dagar till julafton!!!
Det flesta av julklapparna är inhandlade, iallafall till "min sida", killen har nog inte köpt en enda klapp ännu, men det är ju hans problem...

Det är nog första gången på tio år som jag inte var iväg och firade Lucia med tåg och sång, men jag orkade inte stressa iväg till församlingshemmet för att lussa.
Vi tog det lungt och gick på en behövlig skogspromenad med Carina och hundarna istället, det var så ljuvligt.
Efter promenaden gick vi in till Carina och drack glögg och fikade Luciafika.
Oscar var klädd som en tomtenisse dagen till ära, Lucas hade också på sig lite tomtekläder, men inte så länge eftersom han kräktes ner sig totalt under förmiddagen *suck*.

Ikväll blir det romantisk middag med vin då vår godkända deltidsbrandman kommer hem!!!
Äntligen är dessa veckor över och allt kan återgå till det normala.

En mycket gammal vän har hört av sig och det är så spännande, har tänkt på henne massor av gånger under de år vi inte haft någon kontakt.
Faktiskt senast den 8:de december, då det var hennes 30-årsdag!!!
Tänk vad tokigt det kan bli =)...

Allt för idag för nu måste jag ila, Frida glömde skrillorna hemma och har gynpa kl 9:10.
Tack och hej...
.:Linda:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0