Spårning m långörat...

Petra fick med mig ut i skogen på veckans enda lediga dag, och det tackar jag henne för!!!
Så jag packade med hundar och pojkar och åkte ut i skogen.
Camilla och Tekla var också med, det var så trevligt så.
Kaffe och fika medans spåret fick ligga, mums...

Spårning stod på programmet, så jag la ett personspår med tre pinnar och en vinkel som fick ligga 40 minuter.
Spåret gick bra, MEN han "duttade" bara på pinnarna (missade dock en helt och hållet).
Hemläxa till nästa gång är att leka med pinnarna så de blir intressanta att leka med.

Yennas hemläxa från allmänlydnaden är HIT.
Vi jobbar på det och det flyter på ganska bra.

Jag har legat på latsidan med joggning så jag har allt fått höra från några håll att Yenna allt blivit tjock och det är ju inte alls trevligt, vad ska KM:orna säga?! =).
Igår har jag varit på Lappberget och avverkat 5 km på inlines och joggade 3 km efteråt, idag vågade jag mig till Halljärv och promenerade 5 km med stavar, hejja Linda!!!
Just i detta nu visar stegräknaren på 19 107 steg...

Imorgon har jag delad tur så jag tror att det blir Lappberget under mina "fri-timmar".

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Petra

Heja Heja Linda du är hurtig. Jo långöra skötte sig fint de är bara att träna vidare så kommer de där bli en bra grej för dig och Flex att pyssla på med.

2009-09-09 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0