Yenna är hemma <3.

Jag har hämtat upp henne från Kalix idag, lill gumman då...
Så nu är hon röntgad och jag/vi väntar på resultatet, som vanligt hade inte veterinären velat säga vad han trodde, det är ju skk som avläser plåtarna...
*håller tummar och tår*.
Fick en trevlig måltid med KM2, jag åt en "garn" flottig pizza.
Ni vet då den är så flottig att det blir äcklig, jag skulle ha tagit kinamat istället!!! 

Annars verkar resan inte bekommit henne så mycket, i och för sig har hon vilat ganska mycket sen hon kom hem.
Flex han körde på med hela uppvaktnings kittet, men det var allt en matte som vaktade som en hök för att avbryta dessa uppvaktningsförsök =).


Precis färdig piffade till SSRK Piteå, kolla in täckerna =).

Vi har haft barnvakt ikväll igen, jägarexamen, volley och brandövning krockade med varandra så då fick vi kalla in faster som babysitter och det gick ju bra tror jag...
Det känns lite jobbigt att be om barnvakt och ibland är det perioder då det kör ihop sig hela tiden =(.

Jägarexamen känns inte lika jävlig nu, det kanske går vägen trots allt.
Men det gäller att småläsa varje dag tills det där provet är, så ska jag väl fixa det?!

På fredag ska jag på ett spinningpass, det är Spinn för livet och då vill man ju vara med och skänka en slant till ett mycket bra ändamål!!!
Alla pengar som kommer in går till barncancerfonden.
Det är många månader sen jag satt på en cykel och nu är det dax igen, oj så roligt!!!
Sen tänkte vårt "spinning-lag" med reserver gå på afterwork på grand artic hotell som en avslutning på vårt dagsverk =).
Men då är det ju så att killen har jour, så jag får se ur jag löser AW-frågan, men det brukar lösa sig på något sätt.

Nu ska jag i säng för imorgon är tredje raka jobbar morgonen och det är lite tungt med dessa intensiva morgonbestyr.
Väckarklockan ringer 05:15, då ska Oscar ha välling, Lucas måste få macka eller yoghart, hundarna ska ut och få sin mat, sen ska grabbarna borsta tänder, tvätta munnen och klä på sig och 06:30 rullar lillbussen från Kvarnvägen.
I regel brukar de hinna klämman in behovstömmning nummer två också, BÅDA TVÅ precis då jag har tvättat dem och klätt på dem dagens outfit, men jag har ju bara två som ska iväg den tiden, det finns ju familjer som har många, många fler att göra färdig.

Efter dagis imorgon ska pojkarna och jag till Jock med moster, det ska bli roligt.
Vi skulle bli bjudna på mammas goda köttgryta och ris, mumsfillibabba.
Sen ska jag till stallet och se när Matilda rider, hon har hoppning, spännande.

//Linda

Kommentarer
Postat av: You know who

Vilka snygga hundar du har! Såg ut som värsta Superhjältarna =)

Kul att du kommer på SFL på fredag - vi ser fram emot det (inte bara att du ska komma utan själva grejen)

2009-03-18 @ 08:01:47
Postat av: Petra

Jag håller tummarna för Yenna, vi synns på fredag.

2009-03-18 @ 22:47:11
Postat av: AnnaLena

Du har haft fullt upp hela veckan;)

Syns på AW på GA! Kramis

2009-03-19 @ 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0