Sommarlov =).

Nu har flickorna äntligen fått sommarlov.
En vecka tills vi alla har en skön ledighet att se fram emot.

Matilda och jag har gjort en lista på saker som vi ska göra idag, bl a klippagräset, städa ur husvagnen, plantera ut blommorna.
Det kommer at kännas skönt då det är gjort, Matilda gnällde lite i början, för det är ju hennes första lediga dag och då ville hon inte ha massa måsten att göra...

Oscar, Matilda och jag var på en liten tripp till Luleå och Piteå igår.
Min tanke var att hitta lite sommarkläder på second hand till pojkarna, men jag kunde konstatera att det är inte riktigt mn grej att "gräva" i begagnade kläder, då går det bättre med att buda på tradera, undra varför?!
På lindex och H&M var det lite sommarrea så jag kunde fynd ngra shorts och t-shirts till pojkarna och det var ju nästan lika billigt som på myrorna och röda koset...



















Lucas mage är ännu ett mysterium, alla prover (både pricktest och blodprover) visar på negativt, så kanske kan vi utesluta allergi, eller???
Min förhoppning med läkarbesöket var att få helt klart för mig vad han var allergisk mot, inte behöva gissa.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Carro

Sötnosen Lucas! =) Härligt du fått ut blommarna. Ska fixa idag.

2009-06-13 @ 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0