Midsommarhelgen...

... var så bra som man vill ha den!!!


Oscar är på fest =D...

Aftonen firade vi med goda vänner på Älvgatan, åt en delikat midsommarbuffé, med svenska nubbar och rödvin till.
Barnen lekte så himla bra ihop, hoppade stundsmatta, grävde i sandlåda och lekte tafatt.

       
Frida midsommar -09.                                      Matilda på examen -09.

Frida var den perfeka barnvakten till Lucas.
Matilda roade sig med att se på tv och vara lekledare i stundsmattan, hon skötte sig också mycket bra, inga uppkäftigheter.
Vid elva ville Oscar åka hem, han var "såååå bamal och tjött", så hem mot Norra med cykelkärran som fungerade perfekt.
Alla sov före tolv...

Dagen firades i "pappas jaktkoja" söder om Jockfall.
Ett underbart ställe mitt ute i skogen.
Hundarna var med och fick strosa runt, men de går inte så långt från maten =).


Wokade grönsaker och renskav.

Husvagnen var uppställd i Jock, så jag fick en campingnatt iallafall.

Ikväll var det fotbollsmatch i Töre och jag hade körning, en trevlig kväll med sol och vinst, 8-0 till ÖIF, bra jobbat alla barn =D.

//Linda.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hi hi... Oscar verkar ha firat ordentligt på midsommar..Tänk hur de ska va när han e tonåring och ska me grabbarna till Pite.... Voj voj. Fick en bild framför mig... han lånar pappas raggar bil, tar Lucas (som precis fått körkort) som chaffis, Matilda har köpt ut en platta öl... å så börnar de iväg... Men de e ju läääänge dit. Ha en fortsatt skön semester

2009-06-24 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0