I ett föhållande...

måste man kompromissa!!!


Vår pärla...

Så det har jag och sambon gjort.
Min tanke var att åka med husvagnen till Rörbäck eller Frevisören, vilket H inte ville.
Han ville vara hemma och fira/grilla med familjen.
Så nu ska vi ta husvagnen norrut byarna, första halt blir Strömsnäs/Storbäcken för firande med Fam. Drugge och sen blir det fiskeparadiset Jockfall och firande i någon skogskoja.
Alla hundar och ungar ska med, tyvärr har Yenna börjat löpa så det blir ju lite bökigt, men jag ska ha med mig hundbur och löplina, så det ska nog gå bra. 

Söndag ska vagnen på grovrengöring i Luleå.
Eftersom den varit uppställd i Malmberget är den garn-skitig, så jag har bokat Kent att rengöra den grundligt, invändigt är den nästan färdig, bara bära in allt som diskats ur.

Idag byter vi tillbaka hundarna, Yenna kommer hem!
Matilda är väl inte allt för glad, hon har verkligen fastnat för Titti, men vi kanske får låna henne någon annan gång?!

Annalena och jag ska på Ikea idag, roligt roligt...
Hennes pojkar skulle följa med och som det ser ut nu tar jag med mig Oscar,Lucas och Frida.
Det positiva med att barnen ska med är att det inte blir så dyrt...

//Linda. 

Kommentarer
Postat av: cZY

Ni kan ju alltid lämna in barnen på lekavdelningen på IKEA ;-)

2009-06-16 @ 09:00:13
Postat av: AnnaLena

Det gick ju fint idag! o billigt blev det.

CZY-lekavd var stängt....annars hade dom nog hamnat där;)

2009-06-16 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0