6 juli 2009.

Har vi en tid i Kalix för kastrering.
Inatt blev måttet rågat, Flex har varit instängd i Matildas rum över natten och pip/ylat sig igenom hela natten.
Jag har inte sovit nästan någonting, så humöret är ju därefter, alltså inte på topp.
Guds tur att sambon blir halvt medvetslös då han äntligen somnat, för annars hade det varit en kremering jag fått boka tid för...

Nåja jag har ju förhalat detta beslut ganska länge, egentligen vet jag inte varför men nu känns det bra att ha fått det gjort.
Jag vet att en kastrering inte gör om hunden, men hans sexuella drifter tas bort och det känns bra.

Sen har jag hunnit anmäla mig och Yenna till en allmänlydnadskurs som starta under augusti, kanske tar vi oss ut på tävlingsplanen i höst, det är ett litet mål jag har.

Nu ska Flex till frissan i Kalix, han ska få sig en sommarfrisyr.

"En lögn springer snabbt ifatt dig"...

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men lilla kraken Flex. Men det blir nog det bästa.

2009-06-29 @ 21:11:14
URL: http://bararepig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0