Sommar och sol...

..vi har korta kjol och vi vill ha dig, Markolio...

Idag har vi haft drygt 20 grader varmt, lovley!
Matilda, pojkarna och jag har varit i poolen idag, det var lite blåsigt upp på land.
Lucas var livrädd för vattnet, men det blev lite bättre med tiden vi var där.
Jag kommer ihåg att Oscar också var rädd för poolen då han var mindre.
Här gäller det att miljöträna Lucas mer i vattnet, vi vill ju inte ha en badkruka i familjen  =D.
Efter poolen hämtade vi pappa och drog på Brännvalls och fikade.

Imorse då Henrik vaknade åkte jag iväg till Halljärv med Yenna och sprang femman, men det var tunga steg idag.
Känns lite tråkigt för de sista gångerna har det gått så tungt att springa för mig, som om jag inte riktigt har samma ork.
Det är bara att bita ihop och springa vidare...

Flex lider av en mildrare form av adhd, han har inte gjort något fysiskt sen söndag, utan mest suttit i en bur, så nu kör han med riktiga "labrador-il" så fort han får chansen.
Såret verkar då ha läkt ihop bra och det är inte rött eller annars fult och geggigt.
Jag ska vänta till nästa måndag (14 dgr efter operationen) innan han får komma med på någon längre promenad på Lappberget eller någon springtur?

Imorgon ska Yenna, Esko och jag till Kalix på en inofficiell utställning, första pris var 5000 kronor och det är ju det jag siktar in mig på =).
Skämt och sido, jag känner att jag behöver träning på att ställa Yenna, för det känns som om jag inte har något flyt då jag ska ställa upp henne.

"Träning ger färdighet"...

//Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0