Laddar för helgens utställningar...

På Kvarnvägen ikväll har vi badat, fönat och piffat gumman är sååå fin, ingen vattensvans än så länge...

Lördag ska vi till Kalix SSRK, flickorna, mamma, Esko och Yenna.
Yenna debuterar i unghundsklassen men mig som åskådare, de sista två utställningarna har ju inte gått lika bra som de tidigare, man blir fort bortskämd med ck, cert och bästa tik placeringar...
Esko debuterar i officiella utställningar, juniorklass.
Det ska bli spännande och se hur det går för honom, jag hoppas på 1:3, som sämst.

Söndag åker Yenna och jag neråt kusten för att vara med på SKK's utställning i Piteå.
Hoppas på minst ett cert under helgen, ni kan ju hålla tummarna för henne.

Löpet har passerat, men hanarna (läs labradorerna) är ganska kär i henne, men sorry Rocky det är för sent =D.
Mamma och hundarna har kommit till oss redan ikväll, vi har haft så trevligt så.
 
Flickorna har äntligen hittat hem, vi har passat på att ta oss en promenad på Brännaberget.
Så fort farmor hämtade pojkarna drog vi.

Näää klockan är ställd på 06:00 och timman är för länge sen slagen, Tack och godnatt.
//Linda 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas de går bra i helgen. Vi håller tummarna :)

2009-07-04 @ 13:04:26
URL: http://phira.blogg.se/
Postat av: Catherine

Håller alla tummar, klor o tår jag kan! =D

Är lite avis... ville ju också till Piteå!



Lycka till!

2009-07-04 @ 16:57:56
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0