Esko BIS-2 valp.

Inofficiell utställning i Ytterbyn.
Esko var så duktig och vacker så han kom tvåa, slagen av en lite fjutt hund (än en gång).
Domaren sa redan i BIR:et att jag skulle stanna kvar till finalen, för jag hade en mycket snygg hund!
BIS:et i vuxenklassen gick till Finskan - Heli.
Tänk vilken vinst för Sussie på hennes och makens bröllopsdag och allt, super grattis till dem!

Sen var det en utlottning på ett presentkort på en gratis kurs på Kalix brukshundklubb, en från varje klass, när vuxenklassens vinnare skulle dras tänkte jag "låt det vara jag"...
Gissa hur glad jag blev då nummer 46 ropades upp, alltså Yennas nummer!!!
Tjooohooo vilken lycka, jag var tvungen att ropa ett glädje tjut, till Matildas förskräckelse =).
Nu är klickerkursen betald och jag är så glad!!!

På kvällen har AnnaLena och jag varit på Lappberget  och promenerat 5 kilometer och sen joggade vi 3 kilometer och nu känner jag mig så himla bra.

Imorgon blir det en natt i husvagnen, fisketur med familjen efter Ängesån.

"Se till att avsluta det du påbörjat innan du påbörjar något nytt"...

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis, vad kul! =)

2009-07-13 @ 06:50:17
Postat av: Sussie

Ja, du det var en riktigt rolig dag. Det var ju iaf inte mopsen. ;) Jag har testledarutbildning i veckan, men hör av mig senare. Tänkte vi skulle ta ett pass i Ö-kalix. :)

2009-07-13 @ 09:17:54
URL: http://qarroqaramell.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis till kursen,du som varit så sugen på att gå en helgkurs,inte dåligt att få den gratis!

2009-07-15 @ 14:10:13
URL: http://www.clics.se
Postat av: Matilda

Me´n nu får du ju ta och skriva nått.

Var inte bara på facebook :)

2009-07-19 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0