Vardagen är tillbaka.

Och det känns himla skönt!!!

Igår efter jag slutat åkte vi till farmor i Luleå.
Karin har "halv" flyttat till Luleå, så vi tänkte att det är dax att hälsa på henne på Hertsön.
Tack gode gud för att vi bor i ett relativt stort hus med en liten gård där vi inte stör någon annan.
Grabbarna var sjötokiga i deras lilla trea, sprang och skrek i trappuppgången, plingade på dörrar här och där.
Vi åkte där ifrån vid 18:00 och då var jag helt slut.
En del av deras garnil kan ju ha berott på sockerkoma från alla rusin, grädde, glass så de tröck i sig.

Vi hann även en sväng på storheden och handlade lite från biltema, coop och hm.
En lagom tur till stan blev det, grabbarna somnade för natten i bilen på vägen hem.
Så ljuvligt att kunna åka tio mil i total tysnad =)

I måndags var flickorna och jag till Lappberget och åkte skidor, bara 3 km blev det den här gången, men på fredag ska jag själv med Flex och då blir det lite längre. Det är så skönt att åka, bara jag kommer överens med linan.
I måndags ramlade jag två gånger, men det berodde då på den där j_vla linan =)...

Nu är hela jävla munnen bedövad!!!
Har varit till tandläkaren och jag hatar verkligen att vara där.
Dyrt är det också, skulle tro att det kommer att kosta minst 5000 kronor, kanske är det mitt eget fel, men det känns förjävligt, livet är inte på topp just nu.
 
"Upp som en sol och ner som en pannkaka".......

Tack och Hej!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Lillan

Tandläkaren suuuuuger!!!!

Fick göra ett akut besök till tandläkaren i Kalix den 2:a januari (ingen knäck-skada men väl en skit-djävla-polly!).

En tand som var rotfylld sedan tidigare och nu hade gått av. Sprucken helt enkelt. Vad göra? Jo, dra ut djäveln! Grinade hela vägen hem från Kalix. Inget kul alls =(

Som om det inte vore nog att man blev en tand mindre så har inte räkningen kommit än, men dryga 1500 pix skulle de ha för att plocka bort gadden.

2009-01-07 @ 22:11:27
Postat av: Linda.

Känner mig också gråtfärdig varje gång jag lämnar folktandvårdens lokaler...

Pengarna får vingar och munnen värker.



Fotboll på fredag.

2009-01-08 @ 07:57:07
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0