Piteå resa...

Var till Piteå efter jobbet igår.
Hade med mig Sussie och Matilda som förgyllde resan =).
Många kloka och okloka funderingar hade vi, allt från seriös hundträning till oserösa och kriminella planer på snabba pengar =).
Sussie inspirerade mig att börja läsa "hundbibeln", med start idag...

Trimmning och fotografering av Yenna hos KM:orna var på schemat.
Hon blev så vacker.
Vi fick möjlighet att se de små grynen, Heli valparna på 2.5 veckor, sååå otroligt söta där de lullar omkring.
Fick en skön känsla då jag åkte därifrån, att den hund jag tog med mig hem är den jag tyckte bäst om, min egen prinsessa, hon är bäst!!!

Denna gång hann vi ju åka och dricka kaffe hos Sara, Per och barnen, alltid lika trevligt.
Hann diskutera syskonkärlek (som inte kommer förrän man är ca 16 år) hundavel och slalom...

Nästa Pitetur blir på fredag då jag ska leverera en skoter dit.
Lite ängslig att köra med släp efter E4:an, men det ska nog gå bra.
Hoppas på att kunna klämma in ett besök till Linda eller Malin på den trippen.

Oscar vägrade komma hem idag så han är kvar hos mommo och moffa.

Jag hoppas att han kommer hem idag för vi börjar sakna honom här hemma.

Han hade talat om för sina morbröder att "nu tycker jag att ni ska åka hem"...


Äntligen har lillebror insett att mister man en står tusen åter!!!


Nä nu ska Lucas och jag ta en promenad med hundarna runt Bränna.
Jag hoppas att det blir skidor ikväll, men det ser lite snävt ut med tid eftersom Frida har basket kl 18:00.

I morgon blir det IKEA med AnnaLena...

//Linda


Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Ska bli kul att åka till Ikea en sväng!!

2009-01-26 @ 12:58:16
Postat av: Sussie

Tack ska du ha för igår. Det var så trevligt....Kanske jag får stanna hemma nästa gång när jag nu gaddar ihop mig med barnen och kör över dina önskningar...;)

2009-01-26 @ 16:44:54
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken
Postat av: The Tok

Sa du att du rantade mindre nu??? ;o)

IKEA låter wunderbar.

Ha en underbar dag

2009-01-26 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0