Kvällen...

Två inlägg på samma dag, illa?!

Nåja hur som helst har dagen varit lång, pojkarna har varit himla gnälliga från två tiden.
Då Oscar gråtit över en timme åkte han med vällingflaskan i sängen, men inget han emot tvärtom...

Jag känner att jag har varit  hemma inomhus en hel dag, jag blir hemskt rastlös och små less det mesta i mitt liv. 
Men egentligen har jag blivit bättre med detta "rantande" (resandet) förr så frågade alltid pappa då han ringde
-"Jaha Linda vilken kommun är du och barnen idag då?!"
Och det var lite så, hips var jag i Piteå och hälsade på Sara och barnen eller åkte just till Linda i Gammelstan eller Kalix för att köpa hundmat osv...
Nu håller jag mig iallfall i kommunen =)...

Henrik har jour till imorgonbitti och flickorna åkte till Storbäcken så jag har inte varit på någon promenad ikväll, istället har jag torkat lite slipdamm i "jobbar-rummet" och tvättar och målat de två element som finns där, bra gjort av mig.
Imorgon ska tapeterna upp och jag längtar!!!

Medan Henrik och Simon tapetserar far jag till AnnaLena på ost och kex med mina vänner.
Det är så det ska vara =).
Pojkarna ska sova en natt hos farmor och en hos mommo, så det blir en rktigt lugn helg med massa jobb.
Mamma fick välja om de skulle ha en pojke var, men då två nätter.
Lucas skulle vara i Jock, men de gick inte mamma med på, undra varför?! =)
Hon menade att det var för pojkarnas skulle, men jag undrar....

Imorgon ska jag till furunäs och soptippen, vår bro är överfull med byggmaterial snart tar vi oss inte in.

Godnatt och sovgott.
//Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, äntligen har jag hittat dig. Tack för att du tittat in hos mig. Så ni håller också på att renovera. Det är ju så roligt, hmmm...iallafall när man börjar se det färdiga resultatet. Läser att du är sugen på ett vitrinskåp, kan tipsa om att kolla på blocket. Jag köpte ett i somras för 600:-, jättefint, dock i furu men så åkte målarpenseln fram så nu är det (surprise...) vitt. Ingen fara att måla ner glasen, det tar man bort BUMS med rakblad.

Ditt hus ser så mysigt ut, jag tänker alltid på det när jag åker till U.

Hoppas vi ses på öppis till veckan, jag blev överlycklig när jag läste på Catherines blogg att de ändrat tid på måndagar. Vi slipper ställa väckaren och stressa. Yes!

Kram Petra

2009-01-23 @ 00:22:56
URL: http://villanoystu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0