Yoga...



En timmes yoga har jag varit på ikväll och det var så otroligt skönt.
Jag kände mig inte lika yr som jag blev tidigare och jag tyckte att jag klarade av det ganska bra...

Men jag saknade Tokan =)
Hon har väl nog med att stå och vråla vid spinningen och pumpen, skulle hon ha en piska skulle hon använda den =), men hon är en mycket bra instruktör =) satan vad man trampar.
Det blir då yoga nästa söndag med om jag lever och mår, jag tror att jag ska bjuda med svärmor för det tror jag att hon behöver.

Hundarna har fått sin dos av motion idag.
Jag tog med mig AnnaLena och Katja för att gå "Bojjesväg" eller gå och gå vi fick plumsa.
Katja med en förkylning i kroppen och en canada goose jacka höll på att dö, stackars kvinna...

Våra liv kan förändra ganska fort så ta hand om varandra och fånga dagen!!!

//Linda.

Kommentarer
Postat av: the crazy one

Yoga skulle jag verkligen behöva gå på. Min kropp skulle behöva det. Men jag har svårt att få tiden att räcka till tyvärr.

Rätt vad det är så kommer jag dit. Men då är det för att få egen träning - piskan lämnar jag hemma ;-)

2009-02-08 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0