Fick nästan kallbrand!

Ja inte var det långt ifrån iallafall.

Idag var jag så himla duktig att jag masade mig upp till Lappberget för att åka femman, men fy vad jag frös om fötterna, när jag kom i bilen ville jag bara gråta så kalla var mina stackars tår. Ajajajaj....
Så nu ska jag minsann till Larsons järn och inhandla mig ett par nya pjäxor i en halv eller en storlek större.

Annars gick det ganska bra för Flex att dra, i de brantaste uppförsbackarna släppte jag honom.
Tre gånger satte han sig innan jag riktigt hann reagera och "tik-pissade", vad ska jag göra åt det???
Under vanliga promenader vet han att han inte får pissa var som helst, men i linan längst ut långt från mig tjuvsätter han sig och markeringspissar, jag blir sååå j_vla arg på honom!!!
Jag fyyar honom, men det kan ju inte ta alltför mycket på honom då han gör om det ibland.
I det här beteende behöver jag lite hjälp!!!

Hann precis kasta i mig palt till lunch och snabbduscha innan jag skulle iväg på jobbet.
Nu har flickorna åkt på basket träning och H är och tränar lite fys, han har det årliga fystestet inom brandkåren, pojkarna har badat och precis lagt sig och jag bara sitter framför datorn och njuter...
Pricken över i:et hade varit en marabou choklad till bara mig!!!



Kramar i mängder!
//Linda

Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Hello my friend!

Vad du är duktig med skidåkningen!! Själv tog jag mig till badhuset o simmade i 30min. Bättre än inget.... Kramar

2009-02-16 @ 20:49:05
Postat av: Anonym

vill också ha choklad...

2009-02-16 @ 20:50:33
Postat av: "Her self"

Men simmning är ju lika bra som skidåkning!!!

Tack och Godnatt.

//Linda

2009-02-16 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0