Familjen Annorlunda...

Har man fyra barn kan man lika gärna ha sju?
What?!
Har jag missat något?
Kommentaren är från den nya serien "familjen annorlunda" som går på fyran måndagar kl 20:00.
Eller ska vi köra på tre till?!
Näää jag tror inte det.

Det börjar närma sig fullmåne och mitt humör är i botten, det måste vara psykologiskt för jag blir en riktig surkärring då det blir fullmåne.
Min käreste tycker att det är fullmåne allt för ofta nu för tiden, kan det bero på klimatförändringarna?!


Foto: Catherine Wikman.
( hoppas att det är okay att jag kopierade den från din blogg, www.cv69.blogg.se )

Jägarexamen ikväll och det kändes lite bättre denna gång, jag ska klara av teoriprovet för till hösten ska jag jaga med Flex!!!
Henrik är ju deltidsbrandman och otur för honom har han jour hela första älgjaktsveckan =).
Om jag fixar det ska jag höra om jag får vara med pappa under några dagar första veckan bara för att få vara med...
Men det är ju länge till dess, man vet inte ens om man lever!

På fredag ska vi boka flyg och hotell till tjejmilen, hittills är det Carro, Katja, AnnaLena och jag.
Det ska bli roligt att göra något tillsammans igen, vi har varit vänner sen jag flyttade till Överkalix 1989, det är tjugoårs
jubileum, krastapopolis...
Sist vi var på husmorssemester var det på "Mama Mia", den 15 augusti förra året, det var ju en rolig resa, bäst var nog "våghals".

Pratade med en gammal vän och blev sååå glaaad för de ska få en baby i mitten av augusti, super grattis till er båda!!!
Jag håller min tummar att du får må bra under din olidligt långa väntan...
Blev ni nyfikna på vem som är barnad?! =)
Nää, det är inte jag!!!

TACK för kommentarerna ni lämnar, det är så trevligt att veta vilka som läser min blogg...
Men jag undrar om det är leende som visat sig under söndagsspinningen eller om det är ett grimasliknande försök till att inte se så plågad ut =)
Jag saknar söndagarnas spinning, ett mycket bra pass med massa bra musik och segt tempo som gör att låren lider av mjöklsyra...
Men jag har ju prioriterat och jag hatar ännu det ordet och innebörden av ordet!!!

*See you later alligator*

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack kära granne, har sagt det förut men säger det igen, det är guld värt!!

Kramar

2009-02-11 @ 08:54:32
Postat av: Crazy

Du kommer att klara av jägarexamen hur lätt som helst - det är jag övertygad om! (själv roar det mig inte det minsta med jakt, så skönt att ligga kvar i sängen på höstmorgonen).

Tjejmilen låter bra. Dit har jag varit några år - men det var innan kids - typ 13 år sedan! (shit vad gammal jag blev nu!)Jättekul resa i alla fall. Ni kommer få jätteskoj. (20-års jubileum - hm,ni är inte så purfärska ni heller =D)

Du har en bra blogg. Mycket vettiga funderingar/konstateranden. Keep up the good work!

2009-02-11 @ 09:45:03
Postat av: Catherine just nu på NSD.SE

Ingen skillnad, fyra eller sju ungar???

Och jag som sliter mitt hår med "endast" TVÅ!!!

=D



Och gissa hur nyfiken man blir!

SKVALLRA! Snälla! ;-)



Ingen fara med bilden... bara kul!

Det måste vara extremt månljus just nu!

Postat av: Barbro

Int är det väl Sara A??? eller är det Pajala???

2009-02-11 @ 19:23:15
URL: http://jebas.com
Postat av: Sussie Isaksson

...hi hi, jag tror att DITT leende kommer från hjärtat, ÄVEN om det kan vara ett grimasliknande försök att INTE se så plågad ut!! =)

2009-02-11 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0