En slödag...

och det kanske jag behöver.
Pojkarna är inne i dagis tider så de har vaknat ca 04:15, tungt, tungt, tungt!!!
I och för sig skulle jag ju till jobbet, men då det är helg och bara jag som ska iväg ringer klockan 06:30.
Som tur är har jag en snäll sambo som lät mig sova på soffan någon timme efter jobbet, så jag blev en människa igen =).

Matilda har varit i Lappberget och åkt slalom med hennes kompisar Emma och Amanda.
Det var betydligt mindre grader ute, men blåste något kompiöst.
Om vi nu slipper kylan måste det då blåsa så förskräckligt?!

TACK för alla varma kommentarer.
Jag är otroligt tacksam för det sociala nätverk vi har runt omkring oss.

Nää nu ska jag laga lördagssteken till min älskade familj, bara lillFrida som saknas, hon är i Jock med moster och skulle baka och åka skoter.
Hemma på Norra blir det melodifestivalen med godis och läsk =)


Matdags, alltid lika uppskattat...

Ta hand om varandra!!!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0