Rensa tankarna...

Var med Petra och hundarna på Lappberget och gick femman, så skönt att höra hennes pladder om allt och inget. Hjälpte mig att glömma rykten och annat skit.
Så trevligt att se hundarna springa omkring och bara få rusa av sig litegrann, det mår de bra av.

Flex fick allt gå snällt i koppel ca två kilometer innan han fick strosa lös, inget pissade eller dragande under koppelstunden. Han skötte sig ganska bra.
Yenna var lös hela tiden, hon fick sig några tjuvnyp av Phira, men inget farligt bara tllrättavisningar av en äldre hund.

Inskolningen flyter på bra, har lämnat dem båda utan tårar och gråt.
På måndag ska jag gå på Brännaberget medans pojkarna är på dagis.

Helgen går i lugnets tecken, utställning på söndag, annars inget speciellt.

Nu ska jag gå och se på lyxfällan, tack och godnatt...

//Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, joo mitt pladder om "telefonkatalogen" & "toaletten", De är som roliga saker man kan skratta åt nu i efterhand!!!! Jimmy är så glad nu när Oskar är på dagis! Vi synns på söndag!

2008-09-26 @ 08:12:44
URL: http://www.petraz.dinstudio.se
Postat av: Catherine

=)

Då syns vi på söndag!

Kul...

Ska ta med nya stjärnan Senna!!!

2008-09-27 @ 11:04:54
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0