Vintertid =(...

Varför???
Mina pojkar har nu gnällt i ca en timme och jag kan inte lägga dem förrän tidigast 18:30, det har blivit en mycket lång kväll eller eftemiddag.
Men värst är ju mörkret...
Det var ganska mörkt ute redan vid 16:00 och det är nu vi går in i den mörka perioden. Det kanske är därför jag känner mig som sjuttio isället för trettio?!

Nåja, Henrik är ju rädd att snön ska hinna komma innan vi fått undan alla sommar utesaker, så idag har vi avslutat det vi påbörjade förra helgen, allt är inomhus
Plus att vi tagit in all ved i källaren som ska användas i vinter, så nu kommer vi att ha så varmt och mysigt...
Tvättberget i källaren har vi hunnit hugga in i, det känns skönt.
Detablev en dag då vi arbetat på här hemma på storgården =)

Storfrämmande från Piteå har vi haft Sara och Per med alla barn har tittat förbi, sååå trevligt så.
Ikväll ska vi anlita tjejerna till barnvakt så ska vi till Svartbyn på kvällskaffe hos Joel och Johanna, det ska bli trevligt, för det var länge sen sist.
Baktanken med det besöket är att "snicki"-låna deras fog-grejer =)...
Middagsdags och sen bad för grabbarna innan vi får sätta dem i säng, jag har startat nedräkningen =).

//Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0