Sjuka barn...

Dagens sanning är att vi inte varit sjuka en enda gång sedan Lucas är född!!!
men nu har snorkråkorna invaderat oss, jag kan inte förstå hur mycket snor det finns i en liten ettåring?!

Oscar och Lucas har en riktig förkylning, med hosta och snor, lite gegg i öronen men ganska bra i humöret och orken är det inget fel på.
Dessa två gossar har inte varit på dagis under veckan utan vi har fixat barnvakt till dem, farmor en dag och mommo å moffa en annan dag, idag är jag ledig och morgon får jag se hur vi gör.
Frida blev heldäckad av feber tisdagkväll, men hon är så tacksam att ha att göra med då hon är sjuk, bara sover och sover och sover ända tills hon är frisk igen.
Matilda var inte kry på morgonen och ville/orkade inte rida igår, men skulle på skolan idag.
De skulle gå igenom kroppen med hjälp av ett riktigt skelett!!! wow...
Men jag skulle inte bli förvånad om jag får hämta hem henne under dagen.

Jag som kom igång med hundträningen så bra och så blir mina hjärtan sjuka, buuhuu..
Eftersom att Henrik har jour kan jag ju inte åka hemifrån utan mina barn, om det går ett larm, Matilda som brukar vara bakjour kan jag inte kräva ska vara med sjuka barn det blir för jobbigt fr henne.
Och våra resurser inom barnpassning har vi nyttjat i samband med arbete =).
Tyvärr har hundarna fått stå lite still sedan måndag.
Har börjat klicka in dem litegrann hemma i köket och det blir lite fel då vi hela tiden blir störda av barn och telefonen som ringer...
Ikväll då alla barn sover ska jag passa på att ta en promenad med mina värsting hundar =).

Over and out.
//Linda

Kommentarer
Postat av: Edvin

Tack Oscar!

Kom förbi med brorsan nån dag... Så kan vi ju leka med bilen!

2008-10-17 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0