Regn och rusk...

Idag är det ett riktigt pissväder, så Oscar och jag har bestämt att vi ska gå i långkallsonger och pyjamas hela dagen.
Eller iallafall tills jag börjar jobba kl 16:00.
Lite sjukt skulle det vara om jag gick på jobbet i "långisar" och en stor t-shirt, vad skulle chefen säga =)...
Så dagen tillbringas hemma, inne utan några som helst utsvävningar, skönt som tusan.
Eller hur mamma?!

Jobb mellan 16 - 20 och barnen ska vara med farmor, då H jobbar i Haparande idag och han har ingen aning om när han slutar och är hemma.
Imorgon har vi dagis till 13:30 och sen ska jag till Luleå, fast flickornas planer blev helt ändrade så de kommer inte med mig.

Några mycket otrevliga funderingar har tagit form i min hjärna igen, jag började ana dem redan under sommaren, men lyckats skaka av mig dem tills nu.
Ett samtal, en mening och nu är funderingarna ännu mer skrämmande!!!
För att det inte ska ske några missförstånd; samtalet var inte till mödravårdscentralen!!! =)

Annars är jag en ganska dålig hundägare idag, hundarna får sina kissrastningar och sen ligger de mest framför den varma kaminen.

Tyvärr blev bilden suddig och jag kunde inte vrida den rätt...

//Linda

Kommentarer
Postat av: Barbro

Är du gravid???

2008-10-09 @ 20:48:28
Postat av: Linda

Nej, nej, nej är du garn, Babsan?!

Här blir det inga mer barn, fyra räcker gott och väl...

//Linda

2008-10-10 @ 21:08:23
URL: http://flexis77.blogg.se/
Postat av: Barbro

Och jag som trodde att nu är hon GRAVID!!!

2008-10-11 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0