Måndag, igen?!

Jag fattar inte vars tiden tar vägen, men det är visst måndag igen...

Vinterstädet blev halvsvägs färdig, så är det med det mesta i våra liv.
Vi hinner börja men sällan avsluta det vi påbörjat. 
Det stör mig inte specellt mycket, men då andra personen kommenterar att allt tar lång tid för oss kan jag bli irriterad...
Tyvärr, jag vill inte bry mig om vad andra tycker och tänker om mig och mitt, men ibland kan jag nte låta bli.

PM:et för Boden utställningen kom idag, det kan bli spännande!!!
20 valpar och 22 vuxna, lagomt många...

Idag har vi varit på vagnpromenad med grannen och hennes två hundar, även Ida följde med.
Hundarna stretade och drog en del, men skötte sig ganska bra trots allt.
Yenna är lite ofokusera och vill nosa hemskt mycket, ska höra med Sussie om hon har något tips, hon är duktog på sånt.

Spinning 45 minuter ikväll, det ska bli skönt.
Förbränna massa fett... välbehövligt för vågen går inte åt rätt håll, just nu =) Denna trend måste brytas nu genast!!!

Over and out.
//Linda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0