Häromi...

"Råkade" beställa lite saker från Häromi till mina underbara hundar =).
Det blev en sax, en silkes-karda, tvillingkoppel, utställningskoppel och en stor belöningsväska.
Meningen vid varje promenad är att jag ska ha med mig tokmycket godis (till hundarna förståss), och köra med massa övningar under tiden vi går, Petra ska få lära mig, hon var ju på kurs med Inke Sjö.... någonting, kommer inte ihåg efternamnet.

Just nu sitter jag i Jock, mamma och Matilda är med hundarna i skogen, jag var för lat för att följa med...
Lillebror har fixat mig en cd-skiva med massa bra låtar som ska poppas i bilen.

Men jag fick ju världens komplimang i måndags då jag jobbade med en jätte mysig tjej som är flera år yngre än mig.
Hon trodde jag var en -79, det är sånt man kan leva på länge.
Samma då vi var till Kåbdalis i våras och köpte alkohol i Älvsbyn fick jag visa leg, det lever jag på än idag =)...

Imorgon ska flickorna och jag till Luleå på bla Leos lekland, pojkarna ska vara med farmor.
Jag tror att vi har en date med Malin och Victor och det ska bli så otroligt roligt, lite shopping, god lunch och massa lek, dagen kan inte bli bättre!!!
Malin är en sån person som ger mig massor med positiv energi, jag blir så otroligt glad och pigg att vara med henne.
Kan bero på att hon är hemskt energisk människa i sig själv.

På kvällens schema har vi spinning 17:45, rid-teori kl 18:00 och te-mys med mina kära vänner kl 19:00.
En ganska tajt planering, som vanligt, men jag har ju inte dubbelbokat mig iallafall =)...

"På stenar som rullar växer ingen mossa".

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj, de är bra, tok mata hundarna med godis så dom blir så feta så dom inte orkar bråka med dig :)) Nää skämt å sido.. Nu ska vi allt prova alla trix vi lärt oss!! Du måste kolla in snygg bilderna i min blogg! Inte ser vi kloka ut men de bjuder vi på!!! Ha en bra dag!

2008-10-29 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0