Två hundar...

varav en som löper betyder två motionsrundor för mig.
Det positiva med det är ju större fett förbränning =D.

Runda ett blev med Yenna, Tekla och Camilla vi utgick från Grelsbyn upp till tv-masten, över Brännaberget, ner till Carro i Grelsbyn och vidare till Camilla.
Rundan tog ca 1.5 timmar och hundarna var så nöjda.

Runda två var med Flex till Halljärv och jogga fem kilometerspåret.
Jag jobbade till 20:00 och sen bar det iväg västerut.
Men det gick riktigt tungt ikväll, fick se mig besegrad två gånger, men det var inte i den sega uppförsbacken i slutet för den klarade jag =D.

På löpfronten går det ganska bra, Yenna sover i husvagen med fickorna och då Yenna är inne är Flex i bilen, och det är ju inte allra värst än, eftersom hon inte är i höglöpet.

Möte med socialchefen idag - igen, men jag blev då inge klokare, tvärtom mer förvirrad???
En av dem säger en sak och den andra helt tvärtom.
Nåja, jag håller i min heltid med näbbar och klor och hoppas att jag hinner jobba upp min ersättning till max igen.

Midsommar på Älvgatan?

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska ni komma till Älvgatan? Jaaa, vad kul! =)

2009-06-18 @ 07:18:05
Postat av: AnnaLena

Ni är sååå välkomna!

2009-06-18 @ 11:59:36
Postat av: AnnaLena

Ni är sååå välkomna!

2009-06-18 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0