Tandläkaren =(...

Jag ber sååå hemskt mycket om ursäkt, men jag kan inte riktigt med tandläkare, eller det är ju inte själva personen jag inte kan med, utan bara tandläkare.
Kanske svårt att förstå vad jag menar?!

Hade tid nummer tre idag, och denna gång höll jag inte på att svimma då stolen började hissas upp efter behandlingen det gjorde jag nästan förra gången, otäckt!!!
Eftersom att jag tar bedövning så gör det inte det minsta ont, ändå är jag döds spänd ända från stortån till nacken.
Fast jag vet att det nte gör ont, varför?!

Min förståndiga röst säger:
-"Linda nu är du löjlig, du vet ju att det inte tar ont, slappna av, du är ju löjlig, jaha vill du svimma och bli till åtlöje, slappna av"...
Men kroppen lyder inte dessa förståndiga tankar för fem öre, jag ligger på dennna stol med alldeles spänd kropp, försöker slappna av från iallafall knänen eller midjan, men det går inte...

Nåja nu är det ett tag till nästa gång, skönt...
Vi har hemskt fina rara tandäkare här i Överkalix som gör ett suveränt jobb!!!
Det är bara jag som är lite fjasig.

Fridas klass har haft Lucia firande til föräldrarna idag, de är så himla duktiga allihop.
Långa verser och många sånger hade de tränat in.


Tomteflicka - Frida 9 år.

Luleå imorgon med AnnaLena och inhandla julklappar, roligt roligt.....

//Linda

Kommentarer
Postat av: Lillan

Å så fin Frida var. Jag hade sett fram emot att få se ett luciafirande hos 6:orna i år, men det blev nedröstat av pojkarna i klassen som minsann inte ville ha någon lucia =(

Jag är inte avundsjuk på morgondagens Lule-resa, fy för att åka dit den här tiden på året! Men trevligt ska ni ha för det så klart. Bara vara en hel dag helt ensam och shoppa är ju aldrig helt fel.

2008-12-16 @ 21:52:45
Postat av: Linda

Jadu Ingrid...

Frida är såå sockersöt =)...

Det är trevligt med Lucia, synd att killarna i sexan satte stopp för ert firande.



Snart hörs fotbollen starta upp igen, spännande!

//Linda

2008-12-17 @ 20:43:01
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0