Höstlov...

Snart är det november!!!
Då fyller Frida, Oscar och Flex år <3...

Denna vecka har jag tagit semester för flickorna har höstlov.
Dagarna passerar och jag/vi följer med...
Flickorna kämpar på i skolan och det går bra för dem där, lugnt i sexan(?) och glosorna går bättre i fyran.
Pojkarna tillbringar sina dagar på dagis och trivs bättre där nu än tidigare.
Henrik jobbar och har jour.
Min placering är färdig, jag har en egen rad, men något mer säger jag inte om det...


Grabbarna Bus har snökul med Matildas snöskulpturer...

Hundarna kommer sig ut på promenader, men motivation till någon avancerad hundträning har jag inte i dagsläget...

På lördag åker mamma och jag på utställning i Boden, Yenna Rocky och Esko ska ställas och vi hoppas på cert för Esko och Yenna!

Igår var Oscar, Matilda och jag till Piteå för att trimma Yenna hos KM:1, vi passade på att shoppa lite i Piteå och hälsa på Linda och barnen i G-stad.
Mycket trevligt!!!


Pojkarna med nyaste bilsport =)...

Nää nu ska jag "piffa" upp min prinsessa, så hon vinner BIS:et på lördag =)

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Helena Stoltz

Sorry Linda,men någon av våra Welshar tar BIS:et på lördag ;)Vi syns där,som vanligt!!

2009-10-29 @ 17:44:32
Postat av: Catherine

Håller tummarna! Go! =)

2009-10-29 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0