Vardagen...

är tillbaka.

Yenna och Flex har varit i Jock till idag.
På grund av dålig planering behövdes barnvakt även under helgen, jour, pappahelg och jobb, så det var bara att putta bort mamma och pappa från storsängen och tillbring en natt i flickhemmet med sönerna.
Igår när pappa kom med grabbarna Bus glömde han hundarna??!

Flex var så igen tovad så det var inte klokt, bland alla tovor fanns massa kvistar och bärris.
Nu laddar jag för trean på Halljärv, det är ett tag sen jag var på joggning så det blir spännande att se hur jag har det med orken.

På torsdag är det iallafall "Vårruset", tyvärr är det lite trippelbokningar, men inget som inte går att lösa hoppas jag =D.
1. Vårruset
2. Arbete 16-21
3. Fotbollsmatch i Övertorneå (hoppas att jag inte har körningen)
4. Studentfirande av kusin i Haparanda
5. H har fortsatt jour...

Alltså tillbaka i vardagen.

//Linda.




Kommentarer
Postat av: Sussie I

Oj oj oj!!! Körigt värre=). 3:an fixar du galant!! Var o sprang igår med E o Tuva i Mikko...Mitt i allt låg en HUGGORM på vägen!!!! Jag skuttade 15 m bakåt o SKREK "EN ORM"!!!!! Som tur var var Tuva BAKOM mig (är ju annars oftast framför...) så hon hann aldrig se ormen, för om hon varit framför mig hade hon gått RAKT på den!! Hemska tanke!!! Se upp för de små slingrande krypen!!

//S

2009-05-31 @ 21:54:49
Postat av: Czy

en fråga bara, har ni fått era nummerlappar än???

2009-05-31 @ 22:07:37
Postat av: Mamsen

Skulle jag bestämma skulle Flex va ganska kort i pälsen Labbar är ju snygga och vältrimmade jämt.

Du är ju nästan som Sybil,inte ens du kan va på fyra ställen samtidigt hur mycket du än vill.

Det gäller att kunna göra sina val i vardagen så att livet blir lätt att leva.

Simma lungt

2009-05-31 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0