Tack...

för alla gratulationer, att få klara av teoridelen i jägarexamen gjorde mig så lättad!!!
En grej mindre som jag måste klara av, så nu känns livet genast mycket lättare, tills vi ska börja med skyttet?!

Nää det ska nog klara av det för jag har ju blivit inbjuden till Gyljen att provskjuta med hagel och den möjligheten kan jag ju inte tacka nej till! 

Maxpuls hade medlemsfest med underbart god pasta på Grand Artic hotell, mycket trevligt med många skratt.
Tyvärr vann jag inget på lottutdragningen, men vad gör väl det?!
Lagomt stora portioner och strålande kvällssol gör att jag fick lust att fara ut och springa.
Hundarna behöver också röra på sig.

Jag gjorde ett försök att träna hund idag, apportering på gården = linjetag, men det slutade med att Oscar nästan slog hål i huvudet när han ramlade från bron, rakt ner i stenplattorna...
Flex behöver träna passivitet så jag hade knytt upp honom och Oscar skulle ta lös honom och då drog/knuffade Flex ner honom och fick en redig bula i pannan.
Behöver jag säga att hundträningen tog slut?!
Lite surt att alltid behöva avsluta hundträningen innan man känner sig färdig, men det är ju så det är ibland.

Näää på med min craft-dress och basics-dojjor =).

//Linda

Kommentarer
Postat av: Her self =)

Fick än en gång se mig besegrad av Furunäsbacken...

2009-05-07 @ 22:09:09
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0