Snabb uppdatering...

Från dagens SSRK utställning i Piteå. 
Två succér, 'Esko blev BIR och slutade BIS-2 valpklass 1 och Yenna btkl-R (klassvinnare i juniorklass med 9 stycken att slå ut) , ett godkänt för Rocky = slät etta.
Flex hade en pinne uppkörd i röven och fick inte till några steg utan passade eller galopperade runt i ringen alla sex varv vi fick på oss att få till steget.
Gissa hur förbannad jag blev, pinsamt!!!

Nu är jag så slut i rutan att jag ska gå och sova...
Godnatt och sovgott.

//Linda.

Kommentarer
Postat av: Petra

Stackars Flex.. Kunde du inte plocka bort pinnen ??? Hehe.. Vi sitter på Piteå BHK hela helgen. Kommer du till stallet ikväll eller ska du och träna på

- sträck ut en handen

- sträck uta andra handen

- vicka på tårna

(Yoga)

2009-03-08 @ 10:29:01
Postat av: Petra

Jag fattar ju ingenting om hundar, annat än att jag tycker de är söta... men jag ville bara säga HEJ å kolla så du har det bra (som sagt, så blev jag ju inte klokare... för jag förstår ju inte om du är nöjd eller inte- BIR och BIS har jag ju ingen aning om, fast det där m pinnen i röven låter ju inte bra).

Läste om alkiskärringen; jag blir så glad över att du bryr dig och att det fortfarande finns kvar hos dig så starkt. Det visar ju på medmänsklighet. Men vad hade du kunnat göra där å då??!! Det måste ju finnas andra i omgivningen som känner familjen. Ingen lever ju så isolerad i vårt samhälle (inte ens vi ute i skogen ler). Å de däremot, har ett jävla ansvar för barnen anser jag!!! Visst hade kvinnan svåra problem m alkohol, det har gått långt innan man - dels är full mitt på dagen och - dels visar sig ute m kidsen i det tillståndet.

För att spä på ångesten; man räknar med att ett par hundratusen barn i Sverige lever tills m föräldrar m missbruksproblem. Det är för jävligt!

Nu blir jag arg...grr....

Hoppas vi ses imorgon,

kram på dig!

2009-03-08 @ 22:48:27
URL: http://villanoystu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0